Greek English German

Υγιεινά σνάκ για το σχολείο

 Καθώς τα παιδιά περνάνε πολύ μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους στο σχολείο, το τι τρώνε τις school-childrenσυγκεκριμένες ώρες είναι πολύ σημαντικό για την υγιή ανάπτυξή τους, αλλά και για τη διαμόρφωση της διατροφικής τους συμπεριφοράς.Δυστυχώς, στα ελληνικά σχολεία δεν υπάρχει καμία διαπαιδαγώγηση σε θέματα διατροφής, ενώ και η ποιότητα των προϊόντων που πωλούνται στα σχολικά κυλικεία είναι, τις περισσότερες φορές, πολύ κακή. Τι θα μπορούσαμε, λοιπόν, να κάνουμε για να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας καταναλώνουν ένα θρεπτικό, υγιεινό και οικονομικό κολατσιό στο σχολείο τους;

Την απάντηση σας την δίνει ο φούρνος Σταμάτακη. Παρακάτω θα βρείτε πολλές ιδέες για σνακ για τα παιδιά σας τα οποία είναι καί υγιεινά αλλά και δεν απαιτούν ιδιαίτερη προετοιμασία.

  • Κράκερ, κατά προτίμηση σίκαλης ή απλά μπισκότα σε ατομική συσκευασία. Τα κράκερ ή τα απλά μπισκότα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σύνθετους υδατάνθρακες (άμυλο) και ικανοποιητική περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, χωρίς να παρέχουν υψηλές ποσότητες λιπαρών ή απλών σακχάρων. Προτιμήστε να τα προμηθευτείτε από το φούρνο μας ώστε να αποφύγετε τα συντηρητικά.
  • Σταφιδόψωμο ή κουλούρι Θεσσαλονίκης.
  • Ένα παραδοσιακό ρυζόγαλο, ένα κομμάτι κέικ, ή ένα παστέλι αποτελούν εξαιρετικό τρόπο για να διατηρήσουν τα παιδιά σε υψηλά επίπεδα την ενέργειά τους, ειδικά αν κινούνται και παίζουν πολύ.
  • Σαντουιτσάκι με μαύρο ψωμί και φυστικοβούτυρο (σνακ πλούσιο σε μαγνήσιο και βιταμίνες Β για εύκολη συγκέντρωση και καλή λειτουργία του εγκεφάλου) κι έναν φρέσκο χυμό χωρίς ζάχαρη (που περιέχει βιταμίνη C, για καλή απορρόφηση σιδήρου και ενίσχυση ανοσοποιητικού).
  • Ένα σακουλάκι με δημητριακά ολικής , αποξηραμένα φρούτα και ωμά κι ανάλατα αμύγδαλα και καρύδια (περιλαμβάνει σχεδόν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται οι μαθητές για καλύτερη απόδοση στο σχολείο, πνευματική εγρήγορση, καλή μνήμη, και σωστή ανάπτυξη).
  • Παστέλι με σουσάμι και μέλι ή και με ξηρούς καρπούς, πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ασβέστιο, σίδηρο και ω λιπαρά, απαραίτητα για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και τη σωστή ανάπτυξη.
  • Σταφιδοκούλουρο ολικής, γεμάτο βιταμίνες Β, μαγνήσιο, για να μην είναι ο μαθητής ευερέθιστος και αγχώδης.
  • Ένα κομμάτι κέικ φρούτων (π.χ. μπανάνα ή μηλόπιτα), ή λαχανικών (π.χ. κέικ καρότου) ή δημητριακών (π.χ. κέικ με νιφάδες βρώμης και σταφίδες- πολύ ευχάριστο σνακ για τα παιδιά, με γλυκιά γεύση και πολλές βιταμίνες, όπως η βιταμίνη C, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυτικές ίνες, κάλιο, κ.ά για ενέργεια, καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του εντέρου).
  • Σπιτικά μπισκότα ολικής με νιφάδες βρώμης με επικάλυψη σοκολάτας (κουβερτούρα σε μπεν μαρί, ανακατεμένη με ταχίνι) ή σπιτικές μπάρες δημητριακών με νιφάδες βρώμης και ξηρούς καρπούς(σνακ πλούσια σε μαγνήσιο και βιταμίνη Β, που θα λατρέψουν τα παιδιά).
  • Ψωμάκια σάντουιτς (λευκό, πολύσπορο, σικάλεως ή χωριάτικο) με μαρούλι, ντομάτα, κασέρι και γαλοπούλα (χορταστικό σνακ, πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνη C, για σωστή ανάπτυξη δοντιών και οστών αλλά και για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος των παιδιών)..
  • Ένα κομμάτι πίτσα με αλεύρι ολικής, σάλτσα ντομάτας, κασέρι και λαχανικά (σνακ, χορταστικό, γευστικό, με μεγάλη θρεπτική αξία. Περιέχει ασβέστιο για γερά κόκαλα, βιταμίνη Β για εγρήγορση, βιταμίνη C για καλή απορρόφηση του σιδήρου και ενίσχυση του ανοσοποιητικού, αντιοξειδωτικά, κ.ά.).
  • Ένα τοστ από μαύρο ψωμί ολικής άλεσης και ανάμεσα τομάτα, αβγό, μαρούλι, ελαιόλαδο και τυρί.
  • Μαύρο ή άσπρο ψωμί και μέσα βούτυρο φρέσκο ή ελαιόλαδο, μια φέτα βραστή γαλοπούλα ή κοτόπουλο, τομάτα, τυρί, μαρούλι.